Коротко про гальмівні колодки

       Коротко про гальмівні колодки.
       Автомобільні колодки, рано чи пізно, після певного періоду експлуатації доведеться міняти кожному автомобілісту.
Якісні і не зношені гальмівні колодки безпосередньо впливають на безпеку вашого авто, тому не зайвою буде інформація про них.
       Конструктивні особливості. Фрикційний матеріал, з якого складається гальмівна колодка, сформований на металевій пластині, яка закріплена в супорті.
Під час тертя частинки фрикційного матеріалу з колодки осідають, і деякий час можуть утримуватися на робочій поверхні гальмівного диска – це забезпечує кращий коефіцієнт тертя, а диск не так швидко стирається. Як колодки, так і диски повинні бути стійкими до сильного нагрівання, різких перепадів температури, і мати хорошу теплопровідність. Незважаючи на нерівномірний нагрів фрикційна накладка не повинна сильно кришитися, а її знос повинен бути більш-менш рівномірним.
Фрикційна суміш може складатися з більш ніж 20-ти різних компонентів. Всі компоненти фрикційної суміші, змішані в певній пропорції в залежності від потрібних характеристик, в основному скріплені спеціальними сполучними смолами, і спресовані при високих температурах. Friction Master® використовує виключно високоякісні штамповані пластини Integral Molded (IM) виробництва Канади і США. У колодках, що застосовуються в повнорозмірних автомобілях, а також у випадках, коли довжина колодки перевищує 20 см, використовується опорна пластина NRS® виробництва компанії NUCAP. Пластина NRS® витримує навантаження на зрушення, руйнівні для колодок зі звичайною пластиною, а також запобігає відшарування фрикційного матеріалу з поверхні опорної пластини. Склад фрикційної суміші Friction Master® індивідуально підбирається для кожної продукції. Це дозволяє збалансувати ефективність гальмування з низьким рівнем шуму і зносу. Відмінною особливістю Friction Master® від інших виробників є ідеальний підбір типів і розмірів хімікатів, які формують захисний шар на поверхні гальмівного диска і колодки для збільшення терміну служби. Має важливе значення також склад клею, за допомогою якого фрикційна накладка прикріплюється до пластини. Клей повинен бути стійким до підвищеної температури, він повинен витримувати високі вібрації на протязі всього розрахункового терміну служби колодки. Потрібно також враховувати, що і накладка, і клей, і металева пластина повинні мати зіставні коефіцієнти термічного розширення.
       Типи гальмівних колодок. Зараз на ринку гальмівних колодок представлені чотири основні типи гальмівних колодок для вантажних і легкових автомобілів:
       1. Напівметалеві гальмівні колодки.
       2. Органічні або НАО (nonasbestos).
       3. Низькометалічний склад НАО.
       4. Керамічні гальмівні колодки. Такі колодки вважаються найпрогресивнішими. Вони складаються з керамічних волокон, наповнювача з кольорових металів, сполучних і, невеликої кількості металу. Вони легші та дорожчі, ніж інші типи гальмівних колодок. Керамічні колодки більш зносостійкі, оскільки саме абразивний пил, а не власне колодка, є основною причиною зносу дисків. Крім цього, керамічні колодки працюють значно тихіше, ніж класичні.
Friction Master® виробляє дану серію колодок під аналогічною назвою Friction Master® Ceramic. Проте ціна на дану продукцію Friction Master® Ceramic як правило та ж, що і звичайна металічна колодка інших якісних виробників гальмівних колодок. Тому варто задуматись над спробою використання саме керамічних колодок та перехід на дану продукцію на постійній основі. Тому, що якість та ефект від користування саме керамічними колодками Ви відчуєте відразу.