Найкрасивіші автомобілі у світі

За минулі 100 років виробники автомобілів створювали дивовижні автомобілі, і красиві і огидні. Важко визначити список найкрасивіших автомобілів, тому що у кожного свій смак. Проте ось кілька з них на нашу думку.

1961 Ferrari 250 GT SWB

Феррарі це “суміш краси і агресії”. Великий Енцо Феррарі створив багатомільярдну корпорацію, яка створює не просто швидкі і надійні машини, але еталони високого автомобільного дизайну. В історії компанії найширший діапазон примітних і рідкісних автомобілів. “Прекрасний і гармонійний стиль, канонічний дизайн. Було виготовлено 165 автомобілів цієї моделі. Їх сьогоднішня ціна коливається від 3 до 6 мільйонів доларів.

Виробництво моделі Ferrari 250 GT з трилітровим двигуном Джоаккіно Коломбо (Gioacchino Colombo) більше ніж на десятиліття (з 1955 року по 1968 рік) встановило для Феррарі неофіційний титул «Господар доріг». Особливо успішні були автомобілі GT з довгою колісною базою (LWB), які після перемоги в «Тур де Франс» 1956 року одержали в назві додаткові три букви – TdF. Натхненний успіхами, Енцо Феррарі зважився на серійний випуск дорожніх версій автомобіля 250 GT з дефорсованим двигуном. У виробничу програму спочатку був включений Ferrari 250 GT з кузовом купе Boano, а потім до нього додали кабріолет Pinin Farina. На цьому модельний ряд був завершений. Однак з таким рішенням були не згодні два найбільших дилерів Феррарі – Луїджі Чінетті (Luigi Chinetti) в Нью-Йорку і Джон Ван Нейман (John van Neumann) в Каліфорнії. Вони були переконані в тому, що більшість їх клієнтів захочуть придбати легку спортивну машину, а не розкішний автомобіль Пінінфаріни. Найпростішим виходом було звернутися в Пінінфаріна з проханням підготувати проект нового автомобіля, однак, через велику завантаженість там відмовили. І для робіт над California Spider був обраний Ськальетті (Scaglietti). На прохання Чінетті і ван Неймана для нового автомобіля було вибрано шасі Ferrari 250 GT TdF як з довгою, так і з укороченою колісною базою і невеликими змінами в зовнішньому вигляді. Що стосується двигунів, то крім дефорсованій «цивільної версії» встановлювалися гоночні мотори потужністю понад 250 кінських сил. Незважаючи на те, що Ferrari 250 GT California Spider вважається серійною машиною (було випущено приблизно по п’ятдесят примірників з довгою і короткою базою), можна з повною підставою сказати, що серед них не було і двох однакових автомобілів, оскільки всі вони отримували завершальну обробку і комплектацію відповідно до вимог клієнтів. Показаний на ілюстраціях автомобіль Ferrari 250 GT SWB California Spider з короткою базою, виготовлений в 1961 році, мав обтічники на фарах, знімний жорсткий верх і гоночний двигун потужністю 277 кінських сил.

1971 Jaguar E-Type

Jaguar E-Type зразка 1971 року – це родстери, двомісні або чотиримісні купе, на подовженому шасі. До зовнішніх змін додалася хромована решітка радіатора і чотири вихлопні труби. Двигун у Jaguar E-Type був 5.3 літровий. На нього ставилася автоматична або механічна коробка передач. ГідропіАвтомобілі цієї серії, здавалося, будуть випускатися вічно, але, криза сімдесятих років, дуже сильно вплинув на легендарну марку автомобіля. Це призвело до того, в 1975 році, компанія Jaguar випустила 49 машин E-Type. Це були останні машини цієї серії пофарбовані все в чорний колір, і вони мали меморіальну табличку, підписану засновником компанії Сером Вільямом Лайонсом. Таким чином, компанія, попрощалася зі своєю знаменитою моделлю. Автомобілі Jaguar E-Type були випущені в: 72 000 примірниках, що для подібного класу дуже непогана цифра.дсилювачь керма став стандартним обладнанням.

Останній Jaguar E-Type залишився навічно місце в заводському музеї. Цей автомобіль зайняв гідне місце в історії Британської автомобілебудування, та й усього світу. Його силуети і сьогодні роблять сильний вплив на дизайнерів автомобілебудівників.

1962 Lotus Elite

Lotus – англійська компанія, що спеціалізується на випуску спортивних і гоночних автомобілів. Компанія була заснована в 1953 році Ентоні Колін Брюс Чапменом (Collin Chapman) і носила назву “Лотос інжиніринг Ко”. Незабаром був створений знаменитий “Лотос-Севен” (тобто “сім”), а в 1957 році почалося його серійне проізводство.Первая модель Lotus з закритим кузовом. Склопластиковий корпус, незалежна підвіска всіх 4-х коліс. Повністю алюмінієвий двигун об’ємом 1 216 см3. Коефіцієнт лобового опору – 0,29 – краще, ніж у переважної більшості сучасних автомобілів. Переможець 24-х годинної гонки в Ле-Мані

1968 Lamborghini Miura

Просто приголомшливий автомобіль. Розкішні форми Miura, написані 25? Річним Марчелло Гандіні, притягують погляди як магніт. Машина дивиться на вас фарами, обрамленими чорними контрастними «віями». Ця типова для модниць 60? Х деталь, велика кількість чорної туші на віях, була тонко помічена маестро Гандіні.Ліндон МакНілКогда ця машина прибула в Лондон в 1968 році, вона була білою і з «лівим» кермом. Її купив Джастін де Вільньов, також відомий під ім’ям Найджел Девіс, фотограф і менеджер супермодного бренду під назвою «Твіггі». Девіс вирішив «розгойдати» манірних британців: в країні, де все ще воліли стримані кольори в одязі і дотримувалися стилю п’ятдесятих, ця машина і супермодель поруч повинні були справити враження бомби, що розірвалася. У світі всіх цих BMC, Sunbeam, Hillman і Routemaster біла Lamborghini виглядала зовсім незвично. Не випадково саме Miura вперше була названа словом суперкар. Це дійсно супер машина.

Машина дуже приземкувата – у висоту трохи більше метра. Кабіна така низька, що на перший погляд здається, ніби потрапити всередину просто неможливо. Щоб спробувати це зробити, спочатку необхідно натиснути на кнопку дверного замка, заховану в вентиляційних прорізах у верхній частині дверей. До речі, я відкриваю праві двері. У 1970 році машина була відправлена ​​назад в Італію, на завод Lamborghini, де їй переробили рульове управління на правосторонній, а заодно встановили більш жорстку підвіску, більш широкі колеса і перефарбували кузов в яскраво-зелений колір. Двигун був підданий тюнінгу до специфікації S і отримав надбавку потужності майже в 20 л.с.

1952 Jaguar XK120

Першою післявоєнної новинкою Лайонса став в вересні 1948 року 160-й сильний Jaguar на базі двигуна XK, визнаний одним з кращих спортивних автомобілів всіх часів. Вишуканий ХК-120 був до того ж і найшвидшим з сучасних серійних автомобілів світу, в Джеббеке показавши швидкість 126 миль на годину. І це при ціні £ 998! Виробляли новинку для змагань, зменшивши вагу. Так з’явилася на світ модель XP-120C (C-type).

 

Це звичайно не повний список, але одні з тих хто вартий уваги;)